.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
همه مدیران فرهنگ و ارشاد مازندران!
همه مدیران فرهنگ و ارشاد مازندران!

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با انتقاد از انتصاب مدیران غیرفرهنگی در بدنه ادارات شهرستان ها در گذشته اظهار داشت: انتصاب مدیران ارشاد استان از بدنه فرهنگ و هنر مازندران خواهد بود.

انتصاب مدیران ارشادی، رویکردی است که مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سرلوحه فعالیت هایش قرار داده است.

حجت الاسلام عباس علی ابراهیمی که حدود هفت ماه است سکان مدیریت دستگاه فرهنگی استان را بر عهده گرفته است، نگاه به درون را در تغییرات مدیریتی ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستانهای مهم چالوس، بابل و قائمشهر عملی ساخته است.

به گفته وی، شریفی، حسینی و زارعی روئسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های چالوس، بابل و قائم شهر مدیرانی هستند که از میان کارکنان مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران انتخاب شده اند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران درباره این رویکرد مدیریتی در آیین معارفه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قائمشهر که این هفته برگزار شد، گفت: سالهاست که قریب به اتفاق مدیران ستادی و شهرستانی این اداره کل از سایر دستگاه ها انتخاب شده اند و انتصاب مدیران برخاسته از ارشاد، بسیار کمرنگ بوده است.

حجت الاسلام ابراهیمی افزود: بر این باورم که مجموعه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در سطوح مختلف ستادی و شهرستانی از کارشناسان و نیروهای توانمندی برخوردار است که باید فرصت ظهور و بروز داشته های مدیریتی شان را فراهم کرد.

وی اظهار داشت: نیروهای ارشادی با موانع و توانمندی های عرصه فرهنگ و هنر آشنایند و می توانند در سایه تعامل با سایر دستگاه ها، ائمه جمعه، فرمانداران و نمایندگان مجلس، توسعه فرهنگی استان را شتاب بخشند.

این مسئول فرهنگی دستاوردهای مدیریتی این رویکرد را بسیار مثبت ارزیابی کرد و ار همه مسئولان استانی و شهرستانی خواست تا از این استراتژی حمایت کنند.

ابراهیمی در بخش دیگر سخنانش از مدیرانی که از سایر دستگاه ها و با هدف خدمت صادقانه پای به این عرصه گذاشتند را خادمان ارزشمند فرهنگ و هنر نامید و افزود: گام برداشتند و خدمت در وادی فرهنگ و هنر همواره ماندگار خواهد بود.

وی در خاتمه از تداوم انتصاب مدیران ارشادی در سایر شهرستان ها خبر داد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

محمد 15 مهر 1389
جناب آقای ابراهیمی مدیرکل محترم ارشاد مازندران درانتخاب مدیران حرفه ای قانون خدمات کشور ی را مد نظر قرار می دهندو کاری را که مدیران کل قبلی نتوانستند انجام دهند( انتخاب مدیرازبدنه ارشاد) ایشان بادرایت وکیاست ودوراندیشی انجام می دهند ودراین راه خداوند ایشان را یاری خواهد کرد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.233 seconds.